בחירת צבעים – מיקסום אפקטיביות האריזה

מחקרים רבים נערכו לגבי השפעת קשת הצבעים על תחושות ורגשות האדם. המחקרים מוכיחים כי לכל צבע ישנה משמעות רגשית ופסיכולוגית המשפיעה בדרך זו או אחרת על הצרכן.

אנו משתמשים בידע שלנו בתורת הגוונים במטרה למשוך לקוחות לבחור את המוצר שלנו. בחירת אריזה בצבע הנכון תעביר את מסר המוצר כמו רוגע, חום וריגוש ותעורר בצרכן צורך לרכוש את המוצר.

 

כל צבע הוא בעצם תדר של קרינת אנרגיה שמתאים את עצמו לתדרים האנרגטיים בגוף. אז מהם המסרים החבויים בגווני הצבע ומה המשמעות השיווקית של כל אחד מהם?

 

כחול:

צבע היוצר תחושת כבוד וסמכותיות. המשמעות השיווקית של הצבע: הצבע האהוב ביותר ברוב העולם. גברים מעדיפים אריזות כחולות.

צהוב:

צבע המקרין חדשנות וחום. המשמעות השיווקית של הצבע: נתפס מהר ע"י העיניים ועוצר את התנועה שלהן.

ירוק:

צבע המקרין בטחון, טבעיות, רעננות, רוגע וחיות. המשמעות השיווקית של הצבע: מתאים לאריזת מוצרים טבעיים ולאריזת מזון.

אדום:

צבע המשדר חום, ריגוש, רגש וכוחניות. המשמעות השיווקית של הצבע: מועדף ע"י נשים בגוון כחלחל וע"י גברים בגוון צהבהב.

כתום:

צבע המשדר חוזק, יצירתיות, דמיון, ניתן להשגה ולא פורמאלי. המשמעות השיווקית של הצבע: מושך תשומת לב רק במעט פחות מצהוב.

חום:

צבע המשדר רוגע לא פורמאלי, טבע וגבריות. המשמעות השיווקית של הצבע: אריזות חומות אהודות ע"י גברים.

לבן:

צבע המקרין טוב, זכות, ניקיון ופורמאליות. המשמעות השיווקית של הצבע: מומלץ לאריזת מזון טבעי ומוצרי ניקיון.

שחור:

צבע המשדר תחכום, כוחניות וסמכותיות. המשמעות השיווקית של הצבע: מקרין סמכותיות וכוח.

כסף וזהב:

צבעים המשדרים מלכותיות ועושר. המשמעות השיווקית של הצבע: יוצרים תחושה של מוצר יוקרתי.

 

שימוש בשדרים הנ"ל יכול להגדיל מכירות ולעזור למוצר למשוך את עין הלקוחות. חברת הוברמן מאפשרת לקהל לקוחותיה לבצע הזמנות מיוחדות מספקים שונים, תוך כדי בחירת הצבע האופטימלי של הלקוח.

טיפ הוברמן: ניתן להשתמש באריזות הסטנדרטיות אשר קיימות במלאי הוברמן ולהזמין את המכסים בלבד בצבע שייחד את המוצר שלכם על המדף.

 

רשימת נושאים
DIY
צור קשר